#2 Hækle Projekt – Babytæppe

Jeg besluttede mig for, at mit hækle projekt nummer 2 skulle være et babytæppe. Og det alene af den grund, at jeg synes, at et tæppe i voksenstørrelse var endnu en lidt for stor mundfuld. Efter at have set mange eksempler på tæpper hæklet i de såkaldte “Granny Stripes”, bestemte jeg mig for dette mønster. Jeg fandt en super god og forklarende opskrift hos TUSINDFRYD, og med denne tog det ikke lang tid at lære.

hæklet babytæppe, hækle, hæklerier

Hos Søstrene Grene kan man få noget rigtig fint bomuldsgarn i super flotte farver og til en meget fornuftig pris. Til mit tæppe faldt jeg for nogle super flotte blå farver. Man kan dog ikke altid være sikker på, hvilke farver der er fremme og om samme farver kommer igen, så det er med at købe godt ind til et projekt. Heldigvis havde jeg fået indkøbt rigeligt at garn, så det endte ud i et færdigt resultat, som jeg er super tilfreds med.

Hæklet babytæppe, hæklerier, granny stripes

// Pernille,

Skriv et svar

