#1 Hækle Projekt – Puder

I år 2014 fik jeg den idé, at jeg skulle lære/begynde at hækle. Jeg har altid synes, at det er sjovt at være kreativ. Det er hyggeligt og afslappende og egentlig bare god terapi en gang i mellem. Mit første bekendtskab med hækleverdenen blev de såkaldte firkanter som, når de sættes sammen, kan blive til alverdens ting. Jeg tænkte, at det måtte være et godt sted at starte, så jeg fik gaflet en af mors hæklenåle og noget garn. En hurtig søgning på nettet ledte mig til Lutter Idyls opskrift på hæklede firkanter med huller, og efter lidt hjælp fra min kære mor var jeg ellers igang. En masse firkanter og en god bunke tålmodighed senere var to nye sofapuder en realitet.

Hæklet pude, hækle, hæklerier, firkanter med huller

 Det er jo absolut ikke det mest avancerede hækling som nogensinde er set, men jeg er faktisk blevet rigtig godt tilfreds med resultatet! 🙂

// Pernille,

Skriv et svar

