Projekt Hæklet Pandebånd

Selvom det varme vejr har været med os i rigtig lang tid, begynder det altså at blive koldt. Mine ører begynder så småt at fryse, og min vinter hue ligger pt. dybt begravet i kassen-med-vintertøj nede i kælderrummet, som jeg endnu ikke har fået hentet op. Jeg tænkte derfor, at gårsdagen skulle være dedikeret til Projekt Hæklet Pandebånd, og her er resultatet.

TADAAAA …

Hæklet pandebånd

Jeg er faktisk helt godt tilfreds, og tænker at jeg nok bliver nødt til at lave nogle flere i nogle andre  farver. Så er der jo lidt at skifte med. Opskriften er fundet lige her hos hækle-oraklet Lutteridyl, og er en rigtig god begynder-opskrift! 🙂

//Pernille,

Skriv et svar

