… and the winner is

Skærmbillede 2014-12-03 kl. 10.15.08

Ja tro det eller lad være, men for én gangs skyld har jeg vundet en konkurrence!
Østerlandsk Thehus havde på deres Facebook side udloddet en af deres egne Te julekalendere, og den var jeg så heldig at vinde. Østerlandsk Thehus’ fysiske butik ligger i København, og derfor har jeg ikke før smagt teer herfra. Jeg ved dog hvem de er, og derfor glæder jeg mig helt vildt til at få 24 små indblik i Østerlandsk Thehus.

Te julekalenderen består af 24 små grønne dåser indeholdende hver sin te. Te dåserne kommer på en lille hylde som kan hænges op på væggen. (Grundet murstensvægge og 10 tommelfingre kommer hylden desværre ikke op at hænge herhjemme, – men heldigvis tager den sig også rigtig godt ud stående!)

Tejulekalender, østerlandsk thehus

Billedet er lånt fra Østerlandsk Thehus’ Facebook side

 // Pernille,

Skriv et svar

