Bachelor i international salg og marketing

Nu er jeg sådan helt officielt færdiguddannet som bachelor i international salg og marketing fra Aarhus Erhvervsakademi. OG DET ER MEGA FANTASTISK! 🙂 I går blev der så holdt dimission for mig og min dejlige kæreste som ligeledes er blevet færdiguddannet. Begge familier var samlet, og det var en helt perfekt dag. Det var skønt at have dagen fri til virkelig at nyde, at jeg nu er færdig. Jeg startede jo på nyt job dagen efter, at jeg afleverede min bacheloropgave, og derfor synes jeg ikke rigtig der har været meget tid til lige at synke det hele. Det var der masser af tid til i går!

Da jeg for halvandet år siden valgte at bygge en bachelor ovenpå min markedsføringsøkonomuddannelse, var det bestemt ikke af lyst. Jeg var faktisk træt af at gå i skole, men grundet manglen på job, og et ønske om at have en uddannelse på mere end 2 år, startede jeg alligevel. Den første måned var forfærdelig, og jeg troede virkelig ikke, at jeg var havnet det rigtige sted. Men jeg gav det en chance i manglen på bedre, og det viste sig at være det helt rigtige valg. Jeg har været så glad for skolen, praktikken og alt hvad jeg har lært, og det er skønt at kunne se tilbage på. Dermed ikke sagt, at det ikke også har været hårdt, for det har det! Men det betyder også, at jeg har været nødsaget til virkelig at arbejde med mig selv og dermed gennemgået en udvikling. Hvad der er mindst ligeså vigtigt er, at jeg har mødt nogle fantastiske piger i Line og Jannie. Vi har virkelig grint, grædt, bekymret os, vokset og været hinandens støtter igennem hele studiet, og det er bare uundværligt. ❤

Line, mig selv & Jannie

Line, mig selv & Jannie

– Og havde jeg ikke valgt at studere på Aarhus Erhvervsakademi, så havde jeg aldrig (og meget uventet) mødt den bedste kæreste i hele verden!

2 thoughts on “Bachelor i international salg og marketing

Skriv et svar

