Klassisk Julete

Selvom det er spændende at drikke anderledes juleteer til jul og i vintermånederne, må den helt klassiske julete ikke mangle. En klassisk julete er for mit vedkomne, og mange andres, lavet på sort te. Derudover foretrækker jeg, at den indeholder kanel, som gør at teen både smager og dufter langt væk af jul og hygge. Et meget godt eksempel på en julete er Tante T’s Klassisk Julethe. Som navnet antyder, er det netop en helt klassisk julete, hvilket jeg ikke synes man kan undvære til jul. Carstensens Tehandel har også en helt klassisk Jule Te som jeg vældig godt kan lide. Udover kanel indeholder denne  orangeskaller, æblestykker, rosenblade og nelliker.

Nu er julen godt nok ved at være forbi, men julete smager efter min mening godt igennem hele vintersæsonen. Den sorte base og de mange julekrydderier gør det til en te, som giver god varme og hygge når det er mørkt og koldt  udenfor.

Klassisk Julethe fra Tante T

Klassisk Julethe fra Tante T

Skriv et svar

