Julen 2013

Jeg fejrer juledagene i det sønderjyske med min skønne familie. Det er dejligt at være på juleferie og julefreden er for alvor begyndt at sænke sig over mig. Det har været tiltrængt efter en hård periode med praktik og bacheloropgave. Juleaften blev holdt hos min mor og hendes mand Kim sammen med min søster Kristina og min mormor og morfar. Vi havde en dejlig aften med lækker mad, julesange, masser af hygge og ikke mindst masser af gode  gaver! 🙂

Min søster Kristina og mig

Kristina og mig

Julen 2014, juletræ, gaver

Juletræet og MASSER af gaver!

Skriv et svar

