Fra studieliv til voksenliv

en blog om te, studie, bachelorDen 29. november afsluttede jeg mit praktikforløb i Dansk Supermarked, hvor jeg har været i 4 måneder. Jeg har oplevet og lært alt hvad jeg havde forventet og meget mere til. December måned bruger jeg på at lægge sidste hånd på mit bachelorprojekt, som jeg skal aflevere og forsvare i januar. Det betyder faktisk, at jeg efter 16 års studier uden pause kan lægge studielivet på hylden.

For jeg har nemlig været så heldig at få job!

Jeg har ikke fået nok af Dansk Supermarked endnu, og de havde åbentbart heller ikke fået nok af mig, så fra d. 7. januar har jeg min daglige gang i virksomheden som promotion koordinator. Jeg glæder mig helt vildt til nye udfordringer, nye mennesker og en ny mulighed for at lære en masse nyt. Selvfølgelig er det også ret skræmmende at skulle ud fra studielivets faktisk ret så trygge rammer, men som jeg netop har lært, så må man ikke kigge op på sine drømme og vente på de falder ned. Man skal derimod selv op og fange dem. Og så er det her ihvertfald et godt skridt i den rigtige retning imod en af mine mange drømme.

Skriv et svar

