Årets Te Julekalender fra Tante T

Pakke fra Tante te

Onsdag var en kold dag! Frosten havde ihvertfald lagt sig over vores lille hjem, så det var en kold fornøjelse at bevæge sig på arbejde. Da det blev eftermiddag, og jeg havde fået fri, var mørket allerede begyndt at lægge sig, og dermed også frosten! MEN så var jeg til gengæld så heldig, at komme hjem til denne store pakke stående på køkkenbordet. 🙂 Pakken indeholdt min længe ventede te julekalender fra Tante T. Nu er man jo efterhånden ved at være lidt halv-voksen, så jeg tænkte, at jeg da ligeså godt kunne forkæle mig selv med en julekalender i år. Det er vel begrænset hvor længe man kan forvente, at de bare kommer dumpende fra moar. 😉 Derudover går jeg jo også en rimelig stram december måned i møde, som skal stå på massiv bacheloropgave skrivning. En ny lækker te at glæde sig til hver dag, synes jeg derfor er helt på sin plads.

Tante te julekalender 2013, blog om te

Jeg er vild med den brune indpakning og guldbåndet! Og når man får pakket op, gemmer der sig en fin blå kasse med 24 forskellige slags teer fra Tante T. De er alle mærket med tal fra 1-24 og der er omkring 20 g. i hver pose, hvilket er nok til flere kopper te. Det kan jeg godt lide. Derudover er der en fin folder over hvilke teer der er med i kalenderen, hvad de indeholder samt bryggevejledning. Ydermere er der en pakke fyld-selv tebreve med, så man kan have et brev eller to med på farten.

Jeg synes en te julekalender er en super idé. Det giver muligheden for at udforske mange forskellige slags te, og herigennem også nogen man måske ikke selv ville have valgt. Tante T’s julekalender indeholder både velkendte og nye teer fra sortimentet, samt forskellige slags jule te.

Tante te julekalender 2013, teforhandler, te blog

Hos rigtig mange teforhandlere kan man få en te julekalender i flere forskellige prisklasser, størrelser og form. Jeg glæder mig ihvertfald lige lidt mere til 1. december nu! 🙂

Julekalenderen fra Tante T kan købes her og koster 350 kr.
Tante T har butikker i København, hvor jeg tænkter at man også kan få te julekalenderen.

Hvilken julekalender skal I have i år?

7 thoughts on “Årets Te Julekalender fra Tante T

  1. Pingback: Hvid Jule Te fra Te Julekalenderen | Pernille Bladt Køhrsen

  2. Pingback: Økologisk Kamillete med Mynte | Pernille Bladt Køhrsen

  3. Pingback: Hvid Fersken | Pernille Bladt Køhrsen

  4. Pingback: Rooibos Jul Økologisk | Pernille Bladt Køhrsen

  5. Pingback: Yunnan FOP – En ren sort te | Pernille Bladt Køhrsen

Skriv et svar

