Udholdenhed …

På min bog hylde står Chris MacDonald’s bog: Du er ikke alene. Den er Jeg pt. igang med at læse, og det er en af de bedste bøger jeg længe har stiftet bekendtskab med! Jeg ville derfor lige dele et lille relevant og sigende citat med jer fra bogen. Et citat og en tanke der jo både bør overvejes i store og små situationer. Det prøver jeg at huske på!

“Den største hæder i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse sig, hver gang man falder.”
– Nelson Mandela

Pernille Bladt Køhrsen, udholdenhed, eftertanke, citat

Skriv et svar

