Trænings update

Jeg har nu været i praktik i 1 måned. Selvom det går rigtig godt, så betyder det også, at jeg stadig er ved at vende mig til et fuldstidsjob og bacheloropgave kontra studieliv. Overskud og energi er der derfor ikke meget af, og det betyder selvfølgelig også, at træningen ikke er den samme som den plejer. Jeg synes dog, at jeg er okay god til at komme afsted. Derudover har jeg også bare accepteret, at der de næste 4 måneder ikke vil være det samme overskud til træning. Og det er helt okay med mig! Jeg ved at jeg holder min træning ved lige, bare på et lidt lavere og anderledes blus end normalt. At jeg nu supplerer min fitnesstræning med løbetræning betyder også, at jeg kommer lidt nemmere afsted. Jeg har ikke lagt noget træningsprogram som jeg slavisk skal følge. Det er blot endnu en stres faktor som jeg ikke tror er sund, når der sker så meget nyt i hverdagen. Indtil videre er jeg godt tilfreds med min kombination af ny hverdag og træning. Så jeg fortsætter ad samme vej.

I lørdags havde jeg egentlig planlagt træning, men det var bare ikke lige det kroppen gad lørdag morgen, da jeg vågnede. – Så jeg tog en velfortjent dag på sofaen. I søndags kom jeg derimod afsted, og den stod derfor på en rigtig lækker Bodyfit time fyldt med energi og overskud! 🙂

Jeg havde mine nye grå tights på, som jeg skrev om i dette indlæg. Jeg må bare endnu engang sige, at jeg er super glad for dem! De er virkelig lækre at have på og super fede. Jeg synes virkelig det er en god kvalitet til prisen!

Tights, SOC, stadium,SOC, stadium, tights

Skriv et svar

