Perch’s White Mulberry

Her kommer den sidste af de to tedåser med te i, som jeg købte til åbningen af Perch’s Tehandel i Aarhus. Denne er også en hvid te og hedder White Mulberry.

White mulberry, Perch's tehandel aarhus

Når man første gang dufter til den har den, efter min mening en meget kraftig og speciel duft. Det var også grunden til at jeg købte den, da den ikke duftede som noget jeg har smagt før. Da jeg fik teen brygget kunne jeg så også konstatere, at jeg ikke før har smagt en te der nærmer sig denne i smagen. Teen har en meget kraftig smag af blomster på en eller anden måde. Ja, jeg vil faktisk næsten kalde den sæbeagtigt. Jeg skulle derfor også lige bruge et par kopper til at vende mig til smagen, men nu nyder jeg den virkelig!
Jeg kan godt lide, at den har sin helt egen særlige smag, i forhold til mange af de andre teer jeg har på hylden. Teen kunne jeg desværre ikke finde på Perch’s hjemmeside, hvilket var lidt ærgerligt, da jeg gerne villle vide hvad teen indeholder. Nu har jeg dog fået opstøvet, at teen indeholder morbær, papaya, æble og morgenfruer. Hvad der giver teen denne, for mig, specielle smag er jeg ikke sikker på. Jeg mistænker lidt morbærerne for at stå bag.

Perch's tehandel aarhus, white mulberry

Har I smagt en te med morbær i?

Skriv et svar

