DHL Stafetten 2013

I går blev DHL stafetten 2013 så endelig veloverstået! – Og jeg nåede mit målet!
Det blev til 5 kilometer på 29.05 minutter, hvilket endda er personlig rekord. Jeg havde ikke regnet med at komme under 30, da der jo indfinder sig bakker på DHL ruten. Jeg er ikke vant til at løbe bakker, da jeg plejer at løbe rundt ved Brabrand søen. Og der er altså ikke skyggen af en bakke. Men med masser af god energi, dejlig stemning og en god indstilling lykkedes det.

DHL stafetten 3013, 5 km.DHL stafetten  2013, Dansk supermarked, rute

Udover tiden var det også en super hyggelig aften. Jeg synes det er et rigtig godt arrangement, hvor man får lov til at være sammen med sine kollegaer i afslappede, uforpligtende og sunde omgivelser. At der både er gå- og løbehold synes jeg også rigtig godt om, da det betyder at alle kan være med.

Det skal jo ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke ligefrem var verdens største fan af løbetræning, da jeg startede for nogle måneder siden. Efter at have nået mit mål, og faktisk ikke er ved at omkomme hver gang jeg er ude at løbe mere, synes jeg dog at det begynder at være en okay træningsform. En løbetur er let tilgængelig i en travlt hverdag, og så giver det frisk luft til lungerne og ikke mindst hovedet. Det tiltaler mig! Men der skal jo ske lidt nyt, og derfor har jeg nu en lille idé om, at jeg vil prøve kræfter med intervaltræning. Både for at få lidt afveksling, og for at se om det kan være med til at forbedre min tid, hvilket mange jo påstår.

Pernille bladt køhrsen, DHL stafetten 2013, Dansk Supermarked

Skriv et svar

