Søndagens morgenmad

Når det bliver weekend, kan jeg godt lide at lave noget lækkert morgenmad. Det synes jeg nemlig meget sjældent der er tid til i hverdagen. Når jeg i forvejen skal tidligt op, har jeg ikke den store lyst til at stå endnu før op for at lave morgenmad. I søndags lavede jeg så denne blend. Det er super lækkert, og så kan det laves med et hav af frugter og bær, alt efter hvad man lige har. Vil man spise det i forbindelse med træning kan man jo også tilsætte proteinpulver.

smoothie, morgenmad,

I søndags betod min blend af følgende:
1 banan
Solbær
Melon
En smule mælk
På toppen havde jeg blåbær og en smule kakao crisp.

Morgenmad, smoothie, blend

Kun fantasien sætter grænser for hvad der kan tilføjes: Skyer, proteinpulver, mysli, osv.

Skriv et svar

