Første målsætning nået!

Løbetræning, 5 km. challenge, løb, træning

Søndag skulle bruges på ren hygge inden en ny og hård uge starter. Der er igen bedre måde at starte en søndag på, end at vågne uden lyden at et vækkeur! Så der blev sovet lææænge. Herefter blev der lavet lækker morgenmad. Når der skal gøres lidt ekstra ud af morgenmaden, laver vi ofte sunde protein pandekager. Jeg er helt vild med dem! De smager så godt og mætter utrolig meget. – Især i dag da vi også kom havregryn og hasselnødder i. Nå, men da det blev eftermiddag, og der var blevet tilbragt lidt tid i solen, tog jeg ud på min løbetur. Og i dag nåede jeg de 5 kilometer i tiden 29:29, og hermed under de 30 minutter, som har været min første målsætning! 🙂 Den sidste kilometer var rigtig hård, men det er super fedt at have nået. Næste mål hedder nu 5 kilometer på 29 minutter. Tirsdag den 20. august skal jeg deltage til dette års DHL, og det er primært derfor jeg har påbegyndt løbetræningen. Jeg vil jo gerne kunne løbe på en nogenlunde tid, når man nu er meldt til. Derudover er jeg jo begyndt i praktik, og det betyder, at morgentræning og eftermiddagstræning i Fitnessworld ikke længere er så stor en mulighed. Jeg vil selvfølgelig prøve at komme i centeret om aftenen, men når det nogen dage ikke passer ind i dagligdagen, er det rart at kunne løbe sig en tur, hvilket ikke kræver den store tilpasning og samtidigt er rigtig effektivt.

5 km challenge, løbetræning, træning

Løb, træning, løbetræning, Pernille bladt køhrsen

Skriv et svar

