30:45

Grundet ferie på Mallorca, ferie generelt, og tiltrængt afslapning har løbetræningen ikke stået øverst på min prioriteringsliste de sidste par uger. Men det skulle der torsdag aften gøres noget ved! Vejret var perfekt til at løbe i, så afsted det gik. Godt nok ikke særlig hurtigt, men frem kom jeg da, og nærmer mig nu første målsætning om, at løbe 5 kilometer på 30 minutter. Undervejs på løbeturen satte jeg mig for, at nå 5 kilometer på under 31 minutter. Og det lykkedes! Tiden sagde 30:45.

løb, løbetræning, challenge, 5 km, DHL

Jeg føler ofte, at jeg er ved at omkomme når jeg løber, og det er uanset hvor hurtigt eller langsomt det måtte gå. Men i går havde jeg overskud i kroppen, og det var super lækker at føle, at det går fremad. Mere af det! 🙂

Skriv et svar

