Paint Pot fra MAC

Jeg er ikke typen som køber vildt meget make-up. Jeg har nok aldrig rigtig haft interessen for at sidde og eksperimentere med en masse forskelligt, ligesom mange andre piger har. Men jeg bruger dog make-up dagligt, og har derfor nogle standart produkter som jeg bruger. Jeg manglede dog efterhånden en ny øjenskygge, som jeg nemt kan bruge til hverdag. Den øjenskygge som jeg efterhånden har brugt i en årrække, synger på sidste vers, og er efterhånden i mange stykker efter utallige tab på gulvet. Da jeg ikke ofte køber nyt make-up, vil jeg gerne have nogle gode kvalitetsprodukter som holder, og som jeg bliver glad for. Jeg er så heldig, at min søde veninde Jannies store passion er make-up og skønhed. Derfor satte jeg naturligvis hende på sagen efter en ny øjenskygge. Jeg er nu den glade ejer af en Paint Pot fra MAC i farven Constructivist.

Mac, cosmetic, øjnskygge,

Hvorfor netop denne øjenskygge er god, ved Jannie meget mere om end mig, og hun siger følgende:

“MAC’s paintpot i ”Constructivist” er uden tvivl en god investering – især hvis man har blå øjne. Farven er en dyb brun med bronze nuancer, der tenderer til det metaliske. Idet den har de gyldne varmer undertoner, er den med til at fremhæve det blå i øjnene, da disse to farver er modsat hinanden i det klassiske farvehjul. Ydermere er MAC’s paintpots cremeskygger hvorfor det ikke er nødvendigt, at anvende pensler til at påføre med. Det er den hurtigste og nemmeste måde at få lidt farve til øjnene, og endnu bedre; den holder hele dagen! Den kan bruges med en let finger, bygges op til en smokey effekt, og bruges som en base for andre øjenskygger. Alt i alt – et virkelig godt og alsidigt produkt!”

Jeg har nu testet øjenskyggen, og der er ingen tvivl om at jeg bliver rigtig glad for den. Den er først og fremmest mega nem at bruge, og så holder den rent faktisk HELE DAGEN! 🙂

Øjenskyggen koster 165 kr. og kan købes her.

Jannie har netop startet sin egen blog, og i kan tage et kig på den lige her!

Skriv et svar

