Nyt fra Vila

Så er det blevet mandag. For mit vedkomne betyder det stadig ferie! – Ihvertfald indtil på torsdag hvor jeg har første dag i min praktikperiode hos Dansk Supermarked.
Dagen startede med en god, hård og VARM omgang morgentræning. Derefter tog min søde kæreste og jeg en lille tur ind til Aarhus. Byen er så dejlig at gå rundt i en varm sommerdag. – Masser af solskin og glade mennesker! 🙂 Det blev til en lille smule shopping, og jeg kom blandt andet hjem med dette super søde sæt fra Vila.

Vila, new in, suit,

Jeg er virkelig glad for det! Det er først og fremmest blødt og dejligt, og derfor perfekt til afslapning og hygge. Med de rigtige sko og accessories synes jeg dog også sagtens, at det kan bruges til andre ting end hjemlig hygge. Og så kan det jo bruges både som sæt og hver for sig. I aften bliver det brugt som hygge outfit på sofaen.

sæt fra Vila, hyggebukser, afslapning

Skriv et svar

