Status på løbetræningen

løbetræningJeg skal til august løbe med til DHL stafetten på 5 km ruten, og det går rigtig godt fremad med løbetræningen. Første mål lyder på, at løbe 5 km. på under 30 minutter. Det føler jeg er realistisk og passer godt til mig, min tid og mit engagement. I disse dage er jeg på lidt ferie hos min familie i Aabenraa, og det betyder at der er super dejlige løbeomgivelser. Resultatet af dagens træning blev 4 km. på 23,37 minutter og knæene fulgte godt med! 🙂 Jeg var også igang med løbetræningen sidste sommer, og kan allerede nu se, at jeg løber klart bedre end forrige år. Jeg er ret overbevidst om, at det er den regelmæssige mave/balle/lår og hård stram op træning i Fitnessworld med Anne-Mette, som er årsagen til forbedringen! 🙂

 

løbetræning, 5 km, challenge, GEPARD løbetøj

Efter løbeturen blev det til lidt træning i haven som primært bestod af 100* smal squat, 60 * bred squat, 4 minutters varieret planketræning, 4*10 armstrækkere, diverse ryg og mave bøjninger.

Løbetræning, 5 km, challenge, pernillebk

Skriv et svar

