Musik til en hyggelig og afslappende søndag

Noah, debutalbum, afslappende musik

Forleden dag trængte jeg til lidt frisk luft under vingerne, og cyklede derfor en tur rundt om Brabrandsøen i Aarhus.
Det er en tur på omkring 10 kilometer, og det skulle være en hyggetur. Derfor fandt jeg den danske duo Noah’s debutalbum frem.
Inden jeg hørte albummet, var jeg kun bekendt med sangene “Over Byen” og “Det’ Okay”, og dem synes jeg egentlig rigtig godt om. Hvad jeg så fandt ud af var, at resten af albummet fortsætter i samme stil. Afslappende sange med dejlige tekster og gode melodiner. Jeg er helt vild med albummet, og det er blevet hørt en del gange efterfølgende.

Det er perfekt til en afslappende søndag eller en rolig aften, når hovedet og kroppen bare skal have ro.

Her er sangen “Når vi falder” som jeg især er faldet for. 😉

Skriv et svar

