Overraskelse fra London

Min søde kæreste tilbragte i sidste uge 4 dage i den lækre by London.
Med sig hjem havde han den flotteste dåse i brune nuancer og med guldlåg.
Dåsen var fra det eksklusive indkøbscenter Harrods, og indeholdte en super lækker kaffe.

Harrods, London1

Selvom jeg til dagligt drikker te, siger jeg ikke nej til en rigtig god kop kaffe.
Jeg drikker meget sjældent kaffe for koffeinens skyld, da jeg ikke bryder mig om at være “afhængig” af noget for at få en god start på morgenen, eller komme igennem en lang dag. – Bortset fra træning. Det må man godt blive lidt afhængig af! 😉
Men en god kop kaffe i ny og næ sætter jeg pris på, og derfor faldt den lille overraskelse også i rigtig god jord. Ikke mindst fordi dåsen simpelthen er så fin, og pynter så flot på min te- og kaffehylde.

Harrods, kaffe, Rosendahl, Gran Cru

Kaffen er ristet medium og består af en blanding af kaffe fra Costa Rica og Kenya.
Den kenyesiske kaffe giver en lys citrussmag og kaffen fra Costa Rica giver en frugtig smag. Kaffen rundes af med smagen af nødder og chokolade.

Jeg kan uden og blinke sige, at det er den bedste kop kaffe, jeg nogensinde har smagt! 🙂

Harrods, kaffe, www.pernillebk.wordpress.com   Harrods, kaffe, www.pernillebkwordpress.com

Skriv et svar

