Sociale medier på B2B markedet

Bøger om sociale medier på B2B markedet

De sidste 5 uger af mit semester, inden sommerferien for alvor banker på døren, skal bruges på et projekt kaldet: Valgfrit element.
Jeg har valgt, at mit valgfrie element skal omhandle de sociale medier på B2B markedet. Det er vi en studiegruppe på 6 studerende der har valgt.
Vi skal alle udarbejde en 20 siders rapport, om hvert vores perspektiv på emnet. Forløbet afsluttes med et seminar, hvor alle 6 perspektiver skal fremlægges og diskuteres.

Jeg har valgt at bruge min tid på denne problemstilling:

“Bør der opbygges relationer på B2B markedet igennem sociale medier og hvordan skal det i så fald gøres?”

Jeg synes det er et super spændende perspektiv, da B2B markedet beskæftiger sig rigtig meget med relationer, men stadig ikke er så glade for de sociale medier. Og det endda selvom de sociale medier netop handler om at opbygge og fastholde relationer.

Vi er på nuværende tidspunkt ca. halvvejs i forløbet, og jeg synes allerede jeg er blevet meget klogere! 😉
Jeg har fundet meget af mit materiale og litteratur, så de næste par uger står den på projektskrivning.

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s