På kusus i blogging, SEO og sociale medier

1, 2, 3 – Så blev man voksen og deltager nu hele ugen i diverse kurser!

I dag står den på sociale medier og herunder blogs. I tirsdag blev emner indenfor SEO behandlet og på fredag udvider jeg min horisont med billedebehandling og photoshop.

Til daglig læser jeg på Aarhus Erhvervsakademi og er igang med min Bachelor i international salg og marketing. Selvom dagligdagen står på undervisning, opgaveskrivning og projekter, bør man efter min mening altid udnytte muligheden for, at lære nyt i forhold til sit fag og interesser. I stedet for at nyde det gode vejr, går min dag derfor med at blive klogere på den sociale medieverden. Mon ikke solen gemmer et par stråler til efter kl. 16.00 😉

Billede

6 thoughts on “På kusus i blogging, SEO og sociale medier

  1. Første læser! 😉
    Spændende og relevant læsning – kunne man eventuelt gøre lidt i nogle gæsteindlæg også? Hehehe!

  2. Hej Pernille, hvad er det for et kursus i sociale medier du har taget? Lyder til at det er et “uden for” din uddannelse som sådan – og måske derfor et kursus alle andre også kan tage?

Skriv et svar

